پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5194
-
الف
+

تماشای اختصاصی شمعدونی را از دست ندهید

سریال طنز «شمعدونی» را از طریق گزارش زیر می‌توانید مشاهده و دانلود کنید.

مجموعه طنز نمایشی «شمعدونی» را از طریق گزارش زیر می‌توانید مشاهده و دانلود کنید.

به گزارش آی‌فیلم، براساس علاقه و درخواست مکرر شما بینندگان عزیز، صفحه درخواستی سریال‌ها، چندین سریال درخواستی که پیش از این و البته به تازگی از شبکه آی‌فیلم پخش شده است، را گردآوری کرده است. مجموعه‌هایی چون لحظه گرگ و میش، ستایش، کیمیا، سه دونگ، سه دونگ و ... که با کلیک روی گزینه صفحه سریال‌های درخواستی می‌توانید مشاهده و دانلود کنید. 

مجموعه طنز تلویزیونی «شمعدونی»  نیز از جمله سریال‌هایی است که به تازگی به این صفحه اضافه و در دسترس مخاطبان شبکه آی‌فیلم قرار گرفته است.

این مجموعه داستانی به کارگردانی سروش صحت، ماجراهای دو خانواده مظاهری و سعادتی را بیان میکند. خانواده مظاهری شامل هوشنگ پدر خانواده‌، زهره مادر خانواده و کارمند بانک‌، سارا دختر بزرگ که در آزمون تخصص پزشکی‌ مردود شده‌، و سعید پسر بیکار خانواده است. خانواده سعادتی شامل عطا پدر که با هوشنگ در این داستان مشکلاتی دارد، و شیرین مادر، و عرشیا که پسر کوچکی بسیار خبرچین و بازیگوش است. داستان به معضلات اجتماعی‌ و فرهنگی‌ به طور مستقیم یا معکوس از طریق این دو خانواده می‌پردازد. 

براساس این گزارش، شما می‌توانند این سریال را از طریق وب‌سایت آی‌فیلم به نشانی (fa.ifilmtv.ir) و در صفحه سریال‌های درخواستی دانلود و تماشا کنند.


جدول پخش شبکه آی فیلم

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر
علی رضا شریفه

با سلام لطفا بعد از تمام شودن سریال صبح اخرین روز سریال طنز شمعدونی را روی انتن شبکه ی ای فیلم پخش کنید

هلی

سلام لطفا سریال شمعدونی را پخش کنید